Aplicatia CRM pentru agentii si dezvoltatori de imobiliare


Software tip CRM pentru dezvoltatori si agentii de imobiliare

Crezi sau nu, exista agenti imobiliari care nu folosesc inca un instrument de management al relatiilor cu clientii, software CRM, sau o baza de date pentru a-si gestiona contactele si relatiile.

Expunerea pe scara larga la tehnologie – in special internet – a incurajat accesul cumparatorilor si vanzatorilor catre informatii mult mai complete. In plus, scenariul actual a facut o sarcina dificila din multumirea clientului din piata imobiliara.

S-a creat o necesitate primara de personalizare si flexibilitate pentru a satisface cerintele clientelei asortate. Industria imobiliara are nevoie continua de inovatie in segmentarea si satisfacerea clientilor. Productivitatea si profitabilitatea depind permanent de performanta fortei de vanzare.

Agentiile de imobiliare cu o viziune clara si ambitii de crestere, cauta constant noi modalitati prin care sa ofere servicii mai bune si sa creeze cu adevarat un avantaj competitiv. Atat investitorii in proprietati cat si segmentul comercial asteapta profesionalism si cele mai bune servicii din partea agentiilor.

Avand in vedere situatia actuala, este vital ca brokerii imobiliari sa-si concentreze atentia pe vanzarea de „valoare”, mai degraba decat de „marfa”. Fiecare proprietate este unica datorita caracteristicilor individuale, locatie, pret, servicii furnizate, si asa mai departe.

Prin urmare, este important ca unicitatea fiecarui proiect sa fie subliniata si evidentiate motivele datorita carora merita sa investim intr-o anumita proprietate. Cea mai inteligenta solutie pentru toate problemele de mai sus o reprezinta o solutie software imobiliara tip CRM.

Ce inseamna un software tip CRM de imobiliare?

Fie ca esti un agent consacrat sau abia la inceput, fara indoiala, ai auzit vorbindu-se deseori de eficientizarea fortei de munca prin sistemele CRM.

Dar ce este o solutie CRM si cum te ajuta?

Evident, un software imobiliar care ofera nimic in plus decat inregistrarile proprietatilor, nu va ajuta prea mult.

Aplicatia tip CRM este o aplicatie web, special conceputa pentru dezvoltatori si agentii de imobiliare, utilizata in gestionarea interactiunilor unei companii cu clientii sai.

Aceasta implica utilizarea tehnologiei pentru a organiza, sincroniza si automatiza procesele de afaceri.

Un sistem CRM ajuta agentii imobiliari sa fructifice cat mai multe contrancte la fiecare pas. Include combinatii de instrumente care sunt utilizate pentru a gestiona comunicatiile, pentru a colecta date cu privire la preferintele potentialilor clienti si pentru a pune in aplicare strategii si campanii de marketing.

Inseamna mai mult decat o simpla baza de date care stocheaza informatii. O solutie imobiliara CRM ofera o modalitate de a comunica cu acel client prin marketing direct, prin corespondenta, e-mail, precum si campanii de social media. Este usor de utilizat, economisesti timp, nu pierzi timpul.

Segmentarea grupurilor permite agentiilor sa proiecteze campanii de marketing si strategii destinate publicului tinta, asumandu-si astfel cea mai buna perspectiva in conversia clientilor. Spre deosebire de o directionare catre un grup eterogen, prin segmentare, poti creste productivitatea generala si maximiza rentabilitatea investitiei.

Competentele software-ului CRM in sectorul imobiliar

CRM-ul destinat sectorului imobiliar faciliteaza schimbarea, deoarece poseda agilitatea necesara de a indeplini cerintele in schimbare ale clientilor si industriei. Creste loialitatea prin optimizarea relatiilor si contribuie la indeplinirea asteptarilor clientului avizat.

Ajuta profesionistii in imobiliare sa devina mai productivi si mai eficienti in gestionarea perspectivelor, vanzarile si functiile de marketing sunt mult mai bine gestionate si executate prin:

  • Segmentarea clientilor: Segmentarea permite agentiilor sa se concentreze pe satisfacerea preferintelor particulare si necesitatilor fiecarui grup. O campanie eficienta poate fi realizata prin directionarea in functie de grupurile selectate, permitand astfel o abordare cuprinzatoare in planificarea si stabilirea bugetului.
  • Comunicare eficienta: Software-ul ofera companiilor mai multe instrumente si mecanisme necesare pentru managementul comunicarii eficiente si permite procesul de vanzare structurat.
  • Personalizarea serviciilor: Inregistrarile inteleligente, inclusiv zonele si cartierele de interes, tipurile de proprietati cautate, gama de preturi, numarul dorit de dormitoare, chiar si preferintele personale cum ar fi: covor sau parchet din lemn, utilitati, distantele pana la cele mai importante instututii creaza o perspesctiva favorabila. Fiecare detaliu capturat poate fi folosit pentru a personaliza serviciul.
  • Administrarea proprietatii: Acesta este un pas crucial pentru automatizarea procesului de vanzare. Administrarea site-ului web este foarte usoara, creezi si gestionezi fiecare proprietate din portofoliul companiei: informatii de baza, adresa, planuri de etaj, modernizarea pachetelor si detaliile de stare ale fiecarei proprietati.
  • Management-ul documentelor: Industria imobiliara este elaborata si complexa. Gestionarea documentelor duce la o mai buna organizare a tuturor tipurilor de date importante. Sistemul ajuta la centralizarea tuturor documentelor vitale pentru vanzari imobiliare.

O „minge de cristal” pentru agentiile de imobiliare!

Succesul in piata imobiliara depinde de relatii. Trebuie sa ramai permanent in fata clientului si sa livrezi o experienta personalizata de fiecare data. Ai nevoie sa raspunzi rapid si sa anticipezi tendintele, indiferent daca esti un agent sau broker rezidential sau comercial.

Software-ul iti permite sa te uiti ca intr-o „minge de cristal” pentru a vedea noi oportunitati de vanzare. Cel mai important, te ajuta sa trimiti mesajul potrivit clientului potrivit, la momentul potrivit. De aceea, sistemul CRM este accesibil pe web.

Ofera notificare imediată prin text sau e-mail, astfel incat vei avea intotdeauna degetul pe pulsul afacerii tale. Nu va trebui sa astepti pana cand vei ajunge inapoi la birou. Cu cat vei raspunde mai rapid la o noua solicitare, cu atat mai probabil va deveni realitate.

Dar ce putem spune despre acele momente in care, cu adevarat nu esti disponibil? ImmoSoft iti permite sa configurezi raspunsuri automate, personalizate. Raspunsul imediat, in special clientilor online, este o componenta critica a ratei de conversie.

Ai putea crede: „Dar un auto-raspuns suna atat de impersonal!” In timp ce un raspuns automat, cum ar fi: „Va multumim ca ne-ati contactat. Vom reveni cat mai repede posibil „, suna intr-adevar impersonal, poti customiza mesaje pentru fiecare contact sau grup specific de contacte.

Poti formula auto-raspunsul astfel: „Ne pare rau pentru auto-raspuns! In prezent suntem cu clientii si am vrut sa stiti ca am primit mesajul. Echipa noastra lucreaza deja la solicitatrea Dvs. si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp. Va multumim pentru intelegere!”.

Pe langa aprecierea timpului de raspuns rapid, clientii doresc raspunsuri utile, care demonstreaza valoarea unui profesionist imobiliar.

Software imobiliar CRM

CRM-ul imobiliar organizeaza informatiile intr-un singur loc

Profesionistii in imobiliare urmaresc mai multe canale cu un potential ridicat de clienti. Obtin contacte din surse, cum ar fi, sfera de influenta, site-ul web, platforme de social media, campanii directe de mail, site-urile de publicitate online sau site-urile partenere.

Mentinerea unor baze de date individuale pentru toate aceste surse de clienti este greoaie si probabil ineficienta. Un CRM imobiliar consolideaza informatiile intr-un singur loc.

Persoanele de contact sunt usor colectate si organizate iar tu poti accesa informatiile prin diverse platforme: computer desktop, laptop, tableta sau un dispozitiv mobil.

Se creaza o singura baza de date a tuturor conturilor si contactelor cu care lucrezi, ai acces la evidenta datelor, cu posibilitatea de a le vedea pe harta. Urmaresti conexiunile dintre conturi si relatiile din structurile companiei, activitatile si intreaga istorie de interactiuni.

Interfata adaptata pentru dispozitive mobile

CRM imobiliar design responsive

Un agent poate fi incetinit de un soft imobiliar care nu functioneaza decat la birou, astfel o solutie care functioneaza pe teren a devenit o necesitate.

Bazat pe tehnologia web, ImmoSoft ofera intr-adevar una dintre cele mai bune caracteristici de software imobiliar pe care agentii o pot utiliza in activitatea lor.

Pur si simplu, accesezi contul in diferite locatii si dispozitive, cu conditia sa existe o conexiune la Internet. Nu ai nevoie de o aplicatie mobila pentru a introduce informatii importante. Este oricand la indemana si gata sa te ajute cu sarcinile de zi cu zi.

All-in-One: CRM + CMS + site web de prezentare

Pentru rezultate maxime, softul imobiliar dispune de intefata web dedicata potentialilor clienti, interfata diferita pentru fiecare proprietar de agentie. Atunci cand un potential client viziteaza site-ul agentiei si trimite o solicitatre, aceasta informatie este apoi trimisa in tabloul de bord si informeaza agentul.

O solutie CRM cu un site web integrat permite agentiilor de imobiliare sa-si listeze proprietatile si informatiile importante. Acest lucru reduce costurile pentru campaniile de publicitate si genereaza mai multe piste organice prin intermediul site-ului.

Este motivul pentru care o platforma combinata este deosebit de importanta si utila. Lista este departe de a fi exhaustiva, deoarece exista oportunitati nelimitate, dar, indiferent daca esti un proprietar sau agent, beneficiile sunt uimitoare.

CRM-ul ImmoSoft va servi cresterea vanzarilor prin captarea, urmarirea si rezolvarea problemelor intr-un sistem unitar. Tendintele de vanzare necesare in procesul de planificare si luare a deciziilor iti sunt puse la dispozitie.

Managementul relatiilor cu clientii joaca un rol important. Dorinta agentiilor de a-si dezvolta sfera de influenta intr-un mod simplu si rentabil, printr-un software imobiliar CRM, este unul dintre elementele esentiale care ajuta chiar si in momentele in care potentialii clienti sunt greu accesibili.