Sistem CRM personalizat? Merita o solutie software unica?


Sistem CRM personalizat

Esenta oricarui business este relatia cu clientii sai.

Privind din aceasta perspectiva, gestionarea relatiilor este cruciala pentru construirea loialitatii clientilor si cresterea veniturilor.

Daca in trecut insemna pastrarea dosarelor voluminoase in dulapuri de metal grele, acum, afacerile de succes se bazeaza pe sisteme CRM si pe aplicatii pentru automatizarea proceselor si eficientizarea calatoriei unui client prin intermediul canalului de vanzari.

Problema este ca CRM-urile sunt disponibile cu caracteristici scumpe si supraestimate.

Desi pot oferi solutii pentru afacerea ta, de cele mai multe ori ai nevoie o aplicatie adaptata in mod unic cerintelor – si aceasta este o aplicatie CRM personalizata.

Multi furnizori ofera sisteme CRM, dar exista doua probleme majore cu solutiile out-of-the-box: dificultati in implementare si costuri mari.

Un sistem de management al relatiilor cu clientii este indispensabil pentru managerii de vanzari. Utilizarea lui imbunatateste productivitatea cu peste 30% „daca este utilizat corect”.

Dar corectitudinea depinde de cat de bine intelegi sistemul pentru a putea sa-l exploatezi intr-un mod care sa se potriveasca proceselor companiei tale.

Mai mult de jumatate dintre utilizatorii CRM sunt fortati sa lupte zilnic cu sisteme care nu reusesc sa se integreze eficient cu nevoile afacerii, datorita functionalitatii inadecvate si inflexibile. Esti norocos daca gasesti o solutie CRM care acopera pana la 90% din nevoile tale, fara sa faci un compromis intre functiile furnizate si fluxul de lucru al afacerii tale.

Din acest motiv, unicitatea este probabil principalul motiv pentru care oamenii aleg dezvoltarea personalizata. In loc sa aloci tone de bani intr-un pachet software complex si greoi, de ce sa nu creezi un CRM personalizat si eficient, la jumatate din cost?

Poate pare o sarcina descurajanta, dar poti construi un sistem CRM de la zero intr-un timp mai scurt decat ar fi nevoie sa personalizesi CRM-ul unui furnizor.

4 motive pentru a avea un sistem CRM personalizat


1.) Un sistem CRM personalizat este adaptat nevoilor tale exacte

Solutiile CRM preconfigurate sunt create pentru a face apel la majoritatea companiilor. Diferentele intre ele sunt minine, ceea ce ar putea sa te induca oarecum in eroare, si sa crezi ca asa si trebuie sa fie!

Vin cu functii si caracteristici care pot sa nu fie relevante pentru tine.

Sunt caracteristici suplimentare ce se regasesc intr-o cheltuiala sub forma complexitatii… si complexitatea este costisitoare atat in ​​bani, cat si in timp.

Ok, esti raspunzator cu achizitia unui sistem CRM pentru activitatile departamentului de vanzari si de gestionare a contactelor, dar revii la soft-ul neplacut, care include totul, de la integrarea sociala la functionalitatea complexa de automatizare a marketing-ului.

Trebuie sa configurezi si sa implementezi corect intregul pachet software, chiar daca caracteristicile pe care le doresti reprezinta doar o fractiune din sistem.

In cele din urma, este nevoie timp mult pentru ca oamenii sa invete cum functioneaza sistemul si distragerile pot afecta productivitatea echipei de vanzari.

Cu o solutie personalizata, vei obtine exact ceea ce doresti fara nimic inutil. Formarea membrilor echipei dureaza mai putin, deoarece sistemul CRM este proiectat pe baza fluxului de lucru cu care sunt deja familiarizati.

2.) O mai buna integrare cu operatiunile afacerii

Pe masura ce te dezvolti si dobandesti experienta cu un CRM, vei avea o intelegere mai buna care va conduce la o constientizare tot mai mare a limitarilor actuale ce privesc sistemul precontruit. Intrucat vei continua sa te adaptezi la conditiile mereu in schimbare ale pietei, este posibil sa ai nevoie de noi caracteristici implementate.

Folosind un solutie CRM personalizata ai posibilitatea sa automatizezi multe alte domenii din infrastructura prin crerea de noi module.

De la vanzari si servicii pentru clienti pana la asistenta tehnica, operatiunile zilnice vor putea functiona mai eficient atunci cand sistemul este integrat pe mai multe departamente.

3.) Te scapa de abonamente

Cele mai multe solutii CRM sunt la preturi / utilizator, un concept, pe care multe companii de software il mai pastreaza astazi.

Acest model nu se potriveste realitatii, unde majoritatea organizatiilor au nevoi variate de utilizare in diferite grupuri. In timp ce agentii de vanzari au nevoie de acces zilnic la un CRM, este posibil ca alte departamente sa fie nevoite sa se autentifice ocazional.

Tarifarea per utilizator determina limitarea utilizarii datelor prin restrictionarea accesului – care afecteaza eficienta si productivitatea – sau platesti un pret pentru acei utilizatori suplimentari.

Modelul nostru de tarifare este bazat pe licenta de achizitie, in loc de per-utilizator, si iti ofera control complet si nelimitat asupra numarului de angajati care trebuie inclusi, fara costuri suplimentare.

4.) Aplicatia CRM pentru diferite departamente

Un sistem CRM personalizat este un bun incredibil de valoros, care de obicei se afla in centrul multor proceduri din intreaga organizatie. Au facut minuni atat pentru companiile mari, cat si pentru IMM-uri.

Iti recomandam sa creezi o aplicatie personalizata.

Urmareste cu atentie unde apar blocaje in fluxul de lucru si creeaza caietul de sarcini care urmeaza sa fie automatizat. Pentru a intelege mai bine obiectivele, poti incepe cu studierea solutiilor gata facute.

Pe masura ce le compari, raspunde la urmatoarele intrebari:

Cate din nevoile tale vor fi acoperite cu un CRM preconstruit?
Cat de mult ar trebui lucrat pentru a personaliza sistemul?
Cat costa reconstructia CRM-ului existent pentru ca acesta sa devina cat mai specific?
Cati angajati il vor folosi?

Poate fi o idee buna sa incerci mai intai o solutie CRM gratuita pentru a testa caracteristicile si a intelege care reflecta cel mai bine cerintele. Pe baza acestei experiente, va fi mai usor sa formulezi cerintele pentru viitorul sistem CRM personalizat care va fi:

100% unic si orientat spre afacerea ta
Integrat doar cu servicii utile
Flexibil si extensibil, si
Sigur.

Costul pentru dezvoltarea CRM se bazeaza pe complexitatea sistemului, pe intretinerea ulterioara si pe imbunatatiri, dar va fi un atu valoros.

Te putem ajuta cu o analiza pentru proiectul tau si putem realiza o solutie complet personalizata care sa se potriveasca cu specificul business-ului tau, 100%!