Redesign site web – Cum stii cand ai nevoie de un redesign?


Redesign Website

In scopul de a ramane competitiv intr-o lume online, tot mai rapida, trebuie sa aplici noi metodologii cat mai repede.

Este important, deoarece un business online traieste sau dispare in functie de cat de bine este primit, sau satisface, publicul caruia i se adreseaza.

In acest caz, intelegerea experientei de utilizator joaca un rol important in construirea increderii clientilor.

Interfata site-ului web fluida si intuitiva, unde vizitatorii pot gasi cu usurinta informatiile de care au nevoie, fara frustrare, constituie un factor cheie in mentinerea si satisfacerea clientilor.

Companiile de succes detin site-uri bine gandite, care raspund in mod eficient intrebarilor de baza pe care un potential client le are in minte. Au inteles importanta utilizarii celor mai bune practici, cum ar fi: mesaje concise si de incredere, o navigare simpla, precum si un design usor de utilizat, focusat pe clienti.

Cei care respecta aceste orientari obtin o rate de conversie mari, o implicare si o baza de clienti mai loiali decat concurenta lor. Un site vinde ceva, iar potentialii clienti nu pot cumpara nimic daca ramam blocati in prima pagina.

Calitatea continutului, frumusetea design-ului grafic si reputatia unei companii conteaza mai putin atunci cand un site web este greoi si dificil de navigat. Design-ul ar putea fi cauza principala pentru o performanta slaba care impiedica vizitatorii sa devina clienti.

Cand un potential client ajunge la tine pe site, unul din primele lucruri pe care le va face este sa judece estetica si functionalitatea site-ului. Daca, din orice motiv, design-ul si navigarea sunt confuze, sau cuvintele sunt dificil de citit, vizitatorii pot iesi rapid cu o perceptie negativa despre business-ul tau.

Pentru companiile aflate intr-o continua dezvoltare este important ca atat site-ul si prezenta online sa evolueze impreuna. Datorira ritmului ametitor in care asteptarile clientilor si tehnologia se schimba, design-ul necesita actualizari regulate pentru a mentine acea nota moderna.

Cum stii cand afacerea ta online are nevoie de un redesign site?

Fie ai o rata de respingere mare, sau pur si simplu doresti sa cresti rata de conversie, ar trebui ca evaluarea performantei online sa fie efectuata regulat. Este important sa descoperi zone de imbunatatire sau de schimbare.

Am sa vorbesc in detaliu despre modul in care cresti gradul de implicare pe site-ul tau subliniind importanta mesajelor concise, apeluri la actiune, continut in stare proaspata, precum si multe alte elemente strategice.

Asociaza un site web cu un birou sau magazin

Ai intrat intr-un birou care, in mod clar, este depasit si neingrijit? Ce zici de un magazin in care marfa se gaseste aruncata peste tot si nimeni nu se ofera sa te ajute? O afacere online functioneaza in acelasi mod.

Oamenii nu vor dori sa lucreze cu cineva care nu mentine un aspect ingrijit si profesional a imaginii online. Nu vor achizitiona niciodata daca nu sunt ajutati sa gaseasca usor ceea ce au nevoie sau nu sunt indrumati.

Aceste tipuri de considerente sunt, de obicei, primele care conduc catre decizia de redesign, si pe buna dreptate, vei reusi cu greu sa te mentii in afaceri cu un site inestetic care nu inspira incredere.

Redesign inseamna ca un site web sa arate doar bine?

Oamenii privesc design-ul ca pe un decor, arta prin care un site web arata bine. Cu toate acestea, design-ul se refera mai mult la modul cum functioneaza un site, decat la aspectul vizual.

Spre deosebire de arta, un design bun nu este doar estetic si atragator din punct de vedere emotional, este creat si pentru o utilizare buna.

Redesig-ul se bazeaza pe intelegerea modului in care utilizatorii vad lumea, cum gandesc si cum se comporta. Instrumentarul designerului este mai larg decat o paleta de culori si stiluri, deoarece include cercetarea utilizatorului, teste de utilizabilitate si multe altele.

In cele din urma, design-ul ar trebui sa ilustreze valoarea unica pe care o oferi clientilor, valoare pe care alte companii pur si simplu nu o pot oferi.

Evita alegerea unor sabloane pentru simplu fapt ca iti plac. Site-ul companiei nu este pentru tine, ci pentru piata ta. In cazul in care nu rezoneaza cu oamenii care vor fi directionati acolo, nu te va ajuta sa imbunatatesti ratele de conversie.

Pagina de start suprasaturata cu informatii si imagini

Angajamentul vizitatorilor influenteaza direct capacitatea de a genera vanzari. In cazul in care functiile de baza si elementele de design nu sunt configurate corect, nu vei fi capabil sa mentii utilizatorii pe site, sa nu mai vorbim despre gradul de implicare.

O mare greseala este inundarea utilizatorului cu o cantitate excesiva de continut pe pagina de pornire. Ai putea fi tentant sa adugi cat mai multe informatii considerand ca, daca reprezinta in mod vizibil utilizatorul, acestea va achizitiona produsele sau serviciile.

Din pacate, acest lucru nu este adevarat. Ai doar cateva secunde sa captezi interesul unui vizitator, prin urmare trebuie sa fii concis si la obiect in continutul adaugat pe pagina principala.

Clientilor nu le pasa de tine sau ce produs/serviciu oferi. Ei cauta raspunsuri sau o solutie la problema lor. Este posibil ca oferta ta sa umpla acel gol, insa, atunci cand pagina abunda de informatii care nu rezoneaza cu asteptarile lor, eforturile tale se transforma in pierderi.

In calitate de utilizator, nu vrei sa citesti paragrafe fara sfarsit si sa inceri sa extragi informatiile in urma carora ai fi convins sa actionezi. Home page-ul unui site ar trebui sa exprime valorile de baza si calitatile adevarate care te diferentiaza pe piata.

Site-ul tau nu include un design receptiv

Design-ul receptiv inseamna ca un site poate fi gazduit pe toate dimensiunile de ecran – desktop, smartphone sau tableta – fara griji cu privire la probleme de functionalitate sau distorsiuni. Un design receptiv ajuta foarte mult in strategia de optimizare SEO, deoarece este bun pentru utilizatori.

Exact.

Un site care se adapteaza usor pe toate dimensiunile ocupa pozitii mai bune deoarece motoarele de cautare, cum ar fi Google, stiu ca dispozitivele mobile au preluat complet era digitala. Practic, tii pasul cu vremurile actuale iar Google vede site-ul tau mult mai relevant.

Numarul consumatorilor de continut pe dispozitive mobile, spre deosebire de desktop-uri, va creste semnificativ in anii urmatori. Reprezentantii Google au anuntat oficial ca au inceput testarea unor modificari in algoritmul de cautare, practic, crearea unui index care sa puna mobilul pe primul loc.

Nu este aliniat cu strategia de marketing curenta

Un site are potentialul sa deveni unealta numarul unu in promovarea companiei tale pe internet.

In conditiile in care nu este structurat sau optimizat pentru a ajuta la realizarea obiectivelor de marketing, este timpul sa lasi vechiul design sa se odihneasca si sa re-analizezi valorile de baza ale companiei tale.

Te afli in mijlocul unei transformari de branding, site-ul poate servi, de asemenea, ca instrument esential in facilitarea acestei schimbari. „Identitatea” digitala influenteaza puternic perceptia consumatorilor cu privire la brand.

Relevanta pentru clienti lipseste

Ai nevoie de continut bun si relevant de inalta calitate si usor de gasit. In general, atunci cand un client cauta ceva online, va da clic pe primul rezultat care apare. Un continut bun poate imbunatati enorm partea de SEO, ceea ce face ca site-ul tau sa apara in cautari.

Cu cat mai repede un redesign cu atat mai bine. Toate aceste imbunatari vor face o mare diferenta pentru afacerea ta. Ai putea fi in curand rezultatul numarul unu doar cu cateva actualizari mici si imbunatatiri de continut.

Viteza de incarcare a site-ului foarte slaba

Viteza site-ului joaca un rol important in multe lucruri legate de prezenta ta digitala, inclusiv SEO. Daca se incarca lent, exista sansa sa fie slab dezvoltat sau utilizezi o platforma lenta de gazduire. Utilizatorii asteapta rezultate instantanee la un clic pe un buton.

Sunt ocupati si nu doresc sa astepte afisarea completa a continutului sau. Timpii de incarcare lenta provoca utilizatorii sa se orienteze rapid catre un alt site. Cat de repede se incarca site-ul tau? Ai incercat comparadu-l cu un site concurent?

Imagini de calitate slaba si continut invechit

Nimic nu lasa o impresie mai mare de nepasare cum sunt efectele vizuale slabe. Oamenii doresc sa vada imagini autentice care le arata cum este sa utilizeze produsele sau serviciile tale. Alternative plictisitoare, fotografii comerciale, ilustratii ieftine, nu exista un motiv mai bun sa descurajezi potentialii clienti.

Utilizatorii ajung in site pentru a afla informatii utile inainte de a lua o decizie. Oricare ar fi aceasta decizie, imaginile sunt o modalitate prin care brand-ul devine mai personal si prin care construiesti o conexiune cu vizitatorul.

Site-ul reflecta inca valorile si obiectivele companiei? Este prezentarea in continuare relevanta pentru piata de astazi? Sunt imaginile si continutul din site inca relevante?

Cum sa ai succes cu procesul de redesign website

Redesign-ul este principalul obiectiv in dezvoltatrea prezentei online a firmei dupa un esec.

In esenta sa, un site web este un instrument de comunicare si vanzare.

Totusi, procesul de redesign poate fi plin de riscuri si incertitudini. Urmand cele mai bune practici si utilizand o abordare strategica, poti ajuta compania sa acumuleze un ROI pozitiv si creste vizibilitatea brand-ului.

Un redesign de site este un proiect care implica multe parti si necesita un efort de echipa. Inainte de a incepe, ai nevoie de un plan. Un plan care te ajuta sa profiti la maxim de noua prezenta online, in acelasi timp, te asigura ca nu pierzi nimic din valoarea site-ului curent. Cooptarea unei agentii de web design devine parte componenta a proiectului de remodelare.

Este important sa-ti amintesti ca, procedeul de redesign website este o investitie in propria afacere. Perceptia unui site variaza de la vizitator la vizitator. In timp ce poti crede ca este inca placut si util pentru client, o buna practica presupune verificarea cu un site concurent.