Conversiile par sa nu fie cel mai important scop in marketing!


Conversiile in Marketing

Conversii vs. Credibilitate

Conversiile intr-un site pot insemna orice – un nou vizitator, achizitionarea unui produs de catre client pana la un cititor de blog – ce au drept actiune completarea si trimiterea unui formular web.

Intelepciunea campanilor de internet marketing este sa atragi trafic catre site-ul tau, in scopul de a genera conversii. Potentialii clienti vin, se documenteaza si trec la actiune.

Asta-i o formula incercata si adevarata pentru succes, nu?

Am fi de acord in mare parte, cu avertismentul ca obtinerea conversiilor s-ar putea sa nu fie primul sau singurul tau scop. Vreau sa te asiguri ca nu deteriorezi propria credibilitate in acest proces.

Este important, deoarece unele capcane folosite in marketing devin agresive atunci cand este vorba sa caute perspective sau vanzari on-line.

Si aici ma refer la incercarile disperate si goana dupa adresele de e-mail.

Probabil in cautarile tale pe internet ai ajuns la un moment dat pe dieferite site-uri sau bloguri de agentii ce ofera servicii de marketing. Nu stiu daca ai observat, dar singura lor intentie este doar sa-ti ia adresa de mail.

Si cum se procedeaza?

In schibul descarcarii unui ghid care initial promite ca-ti va rezolva toate prblemele, te momesc.

Fortarea conversiilor prin campanii de marketing abuzive

Se folosesc titluri gigant intermitente, reclame pop-up si alte tactici direct in fata ta, intr-un efort de a determina vizitatorii sa dea click unde vor ei, sau unde doresc ei sa te conduca.

Aceste tipuri de strategii pot fi frustrante pentru vizitatori, deoarece impiedica experienta utilizatorului si pot avea efecte inverse. Tot mai putini oameni vor fi dispusi sa ramana pe site sau sa il viziteze din nou.

Obtinerea de conversii ar trebui să fie cel mai important obiectiv in marketing-ul pe internet. Asigura-te insa, ca nu deranjeazi si nu ofenseazi atat de mult vizitatorii intr-o campanie care costa foarte mult.

Nu inseamna ca nu trebuie sa faci publicitate on-line sau sa folosesti un design indraznet. Este vorba de a gasi echilibrul corect.

Si odata ce atragi acesti potentiali clienti, site-ul tau ar trebui sa ii pastreze acolo printr-un design personalizat, unic si informatii utile.

Traficul catre un site devine mai scump cu fiecare zi ce trece, gestionarea unui buget de marketing si rentabilitatea investitiei, sunt doua elemente care pot incheia un contract de promovare pe internet.