9 tendinte SEO carora trebuie sa le acorzi atentie in 2017


Tendinte SEO in 2017

Daca te intrebi ce factori trebuie luati in considerare pe masura ce construiesti strategii de SEO pentru 2017, articolul urmator cred ca este si pentru tine.

In fiecare an, motoarele de cautare dezvolta noi algoritmi si reguli in speranta de a combate spam-ul si persoanele care incearca sa manipuleze sistemul. 2017 vine de la sine cu noi speculatii si tendinte SEO.

Desi exista practici in optimizarea pentru motoarele de cautare, cu rezultate dovedite, vor exista mereu noi tendinte SEO asupra carora trebuie sa ne concentram.

1. HTTPS nu mai este doar o optiune

HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) pastreaza datele schimbate intre computerul utilizatorilor si site-ul tau securizate. Consumatorii sunt mult mai siguri acum pe internet decat au fost in urma cu cativa ani.

Se asteapta o experienta sigura atunci cand un site web este vizitat. Costul pentru a comuta la HTTPS este minim si in afara de beneficiile de securitate, Google a confirmat ca este un semnal de ranking. Acest ghid explica procesul foarte bine.

Oamenii se simt in siguranta atunci cand vad HTTPs langa numele de domeniu.

2. Continutul relevant si util va continua sa rankeze in rezultate

In mod evident, pentru a avea succes, este necesar sa livrezi cantitati enorme de valoare pentru a ajuta cu adevarat persoanele cu un raspuns la o intrebare sau o intelegere asupra unui subiect. Nu poti face asta daca te zgarcesti la continut.

Un articol bogat in continut, mai mult de 2000 de cuvinte, a demonstrat clar ca se claseaza mult mai bine in rezultatele cautarii, dar numai daca ramai consecvent.

Nu poti oferi un continut valoros o saptamana sau doua, apoi nimic pentru cateva saptamani si sa astepti rezultate pozitive. Invata cum poti scrie texe convingatoare care vand, dar, de asemenea, texte, care ofera cantitati enorme de valoare.

Multi marketeri au adoptat aceasta tehnica in urma cu ceva timp. Pentru cei care cauta sa rankeze organic, sa furnizeze valoarea necesara pentru a converti vizitatorii, pentru a aduce clienti, vanzari si venituri, aceasta forma de continut este ideala.

Raportat la cresterea inteligentei artificiale, Google se transforma intr-un motor de cautare „semantic”. Acest lucru inseamna ca va cauta toate cuvintele si frazele legate de cuvantul cheie principal, care este cautat.

Forma lunga de continut si mai bogata se va lega la o gama mai larga de subiecte conexe. Chiar si continutul video poate fi optimizat pentru a beneficia de noi algoritmi. Retine, calitatea este importanta pentru SEO si marketing digital.

3. Cautare vocala va creste

Google Home permite consumatorilor sa caute ce doresc, fara a ridica un deget. Poti obtine raspunsuri la aproape orice, iar aceste servicii vor continua sa evolueze si sa adauge noi caracteristici.

Am sentimentul ca vom vedea o crestere rapida in acest an raportat la aceasta noua tehnologie, ce va oferi intreprinderilor locale o noua modalitate de a fi gasite.

4. Google va arata mai multa iubire pentru pagini mobile accelerate (AMP)

Nu este niciun secret – Google este un fan AMP. Paginile se incarca instant, oferind astfel o experienta mult mai buna de utilizare.

Iata o explicatie direct de pe site-ul web open source AMP:

AMP este o modalitate de a construi pagini web pentru continut static mult mai rapide.

AMP este format din trei parti distincte: AMP HTML este HTML cu unele restrictii pentru performante fiabile si unele extensii pentru construirea de continut bogat dincolo de baza HTML.

Biblioteca AMP JS asigura redarea rapida a paginilor HTML AMP. AMP Cache Google poate fi utilizat pentru a servi in cache pagini HTML AMP.

5. Concentreaza-te pe experienta utilizatorului (UX)

Experienta de utilizator a fost intotdeauna importanta pentru SEO, cel putin intr-o anumita masura. Google favorizeaza site-urile care sunt optimizate pentru dispozitive mobile, cele care se incarca rapid si cele in care este clar ca utilizatorii se bucura de o experienta placuta.

AMP, pe care l-am mentionat deja, ar putea fi primul semn al acestui fapt. Exista foarte multe avantaje a experientei de utilizator cu impact direct asupra SEO.

Vizitatori raman conectati pe site mai mult timp, ceea ce reduce rata de respingere. Acest lucru creste, de asemenea, timpul mediu de pe site si cotele de conversie care apar, sau urmeaza.

In acest demers, ar trebui ca paginile de destinatie sa fie user-friendly si procesul de navigare al site-ului simplificat.

6. Inteligenta artificiala (AI) isi face cunoscuta prezenta

Algoritmi de cautare Google au primit, in cele din urma, un impuls la sfarsitul anului 2016. Solutia aleasa a fost integrarea unei masini de invatare artificiala in algoritmii de cautare.

Conceptul Google RankBrain este axat sa ofere rezultate mai inteligente si sa furnizeze doar informatii relevante pentru utilizatorii motorului sau de cautare.

Acest lucru inseamna ca, webmasterii si proprietarii de site-uri trebuie sa se concentreze pe adaugarea unei voci unice in nisa in care opereaza.

Posibilitatea pilotarii sistemului cu trucuri, va deveni mai putin eficienta in 2017. Noua forma a continutului ar trebui sa fie aceea de a scrie articole dense, si implica o cercetare amanuntita in informatiile postate.

Articole relevante si de o calitate buna ridica valoarea intregului site, mai degraba decat aparitia periodica a termenilor cautati. Suntem mai aproate ca niciodata de modul in care gandesc oamenii reali, cum cern si prioritizeaza informatiile.

7. Strategiile mobile au devenit o necesitate

Astazi, in cazul in care site-ul tau nu are un design receptiv, este extrem de dificil de navigat sau incarca continutul foarte greu pe dispozitivele mobile, nu este in conformitate cu dorintele Google. Cautarile pe mobile au devansat cautarile pe desktop, iar Google este serios axat pe mobil.

Cu atat de mult trafic provenit de la dispozitive mobile, te face sa te gandesti la utilizatorul mobil in primul rand. Pur si simplu nu se poate trece cu vederea utilizarea mobila atunci cand te gandesti la SEO, mai ales atunci cand vorbim despre SEO pentru viitor. Google a pus deja bazele acestei tendinte (AMP) la nivel global.

8. Link-urile externe vor continua sa fie un produs excelent

Link-urile nu pleaca nicaieri, sunt inca un semnal-cheie in clasament. Mai degraba decat stresul cu privire la modul in care sa le asiguri, creaza un continut atat de bun incat oamenii sa-l impartaseasca, fara a fi nevoie sa-i intrebi.

Infograficele, studiile de caz si rapoarte detaliate vor tinde sa functioneze mai bine decat articole de blog standard.

9. SEO va fi mai valoros decat oricand

In ciuda tuturor provocarilor sale, SEO, va fi un canal de introducere pe piata, chiar mai valoros in 2017.

Pastreaza in minte elementele de baza. Ramai in conformitate cu liniile directoare Google pentru webmasteri si mentine atentia pe sanatatea site-ului tau prin intermediul Google Analytics si Google Search Console.

Gaseste cele mai bune cuvinte cheie si expresii de cuvinte cheie legate de paginile de top, urmate de posturile de top. Fiecare bucata de continut pe care il creezi de aici inainte optimizeaza-l pentru acele cuvinte cheie.

Nu vrei sa repeti o singura fraza de cuvinte cheie de-a lungul unui post sau o pagina. Optimizeaza pagina pentru principalul cuvant cheie prin includerea in titlu, in primul paragraf, in ultimul paragraf, in numele de fisier al imaginii de antet, ALT text si textul din titlu.

Din acest moment, incearca obtinerea sinonimelor relevante cuvantului cheie si ai posibilitatea sa condimentezi intreg articolul.

Nu presupune ca ai reusit – utilizeaza obiectivele din Google Analytics pentru a vedea in cele din urma ce pagini de destinatie asista intr-o conversie site-ul, care conduc la o vanzare.

Si, in sfarsit, urmareste strategiile si aceste tendinte SEO de mai sus pentru a avea succes in 2017.