Vanzarile online privite din perspectiva modelului mental

Vanzarile online

Elucidarea misterelor consumatorilor este un demers interesant, dar fara sfarsit. Daca ai lucrat in marketing online pentru un timp, cu siguranta ai descoperit in cele din urma o realitate crunta despre vanzarile online. Nu poti forta oamenii sa cumpere de la tine. Nu conteaza cat de minunate si utile sunt produsele tale, nu poti transforma … continuare

Experienta utilizatorului poate revolutiona si afacerea ta

Experienta utilizatorului - UX Design

Fizic sau digital, un produs este obligat sa trezeasca atat un raspuns emotional cat si intelectual bazat nu numai pe modul in care functioneaza, dar, de asemenea, cum arata si se simte. Vorbim despre experienta utilizatorului. In mediul online, 70% din factorii care afecteaza prima impresie sunt legati de design. Aceste prime impresii sunt extrem … continuare

Redesign website – Cum stii cand ai nevoie si de ce?

Redesign Website

In scopul de a ramane competitiv intr-o lume online, tot mai rapida, trebuie sa aplici noi tehnologii si metodologii cat mai repede. Este important, deoarece un business online traieste sau dispare in functie de cat de bine este primit, sau satisface, publicul caruia i se adreseaza. In acest caz, intelegerea experientei de utilizator joaca un … continuare

Software tip CRM pentru dezvoltatori si agentii de imobiliare

Software tip CRM pentru dezvoltatori si agentii de imobiliare

Crezi sau nu, exista agenti imobiliari care nu folosesc inca un instrument de management al relatiilor cu clientii, software CRM, sau o baza de date pentru a-si gestiona contactele si relatiile. Expunerea pe scara larga la tehnologie – in special internet – a incurajat accesul cumparatorilor si vanzatorilor catre informatii mult mai complete. In plus, … continuare

Optimizarea ratei de conversie sau succesul pe termen lung

Optimizarea ratei de conversie

Cand vorbim de marketing pe internet, poti genera mai multe venituri in doua moduri. Poti creste vanzarile prin trafic suplimentar (reclame plaitite, PPC, Facebook Ads), sau poti imbunatati eficienta site-ului pentru a impulsiona vanzarile. Optimizarea ratei de conversie (CRO) se concentreaza pe aceasta din urma. De exemplu, este posibil sa ai zilnic 1000 de potentiali … continuare